Св. Евангелие от Матфея, глава 22
- И отвещав Иисус, паки рече им в притчах, глаголя:
- уподобися царствие небесное человеку царю, иже сотвори браки сыну своему
- и посла рабы своя призвати званныя на браки: и не хотяху приити.
- Паки посла ины рабы, глаголя: рцыте званным: се, обед мой уготовах, юнцы мои и упитанная исколена, и вся готова: приидите на браки.
- Они же небрегше отидоша, ов убо на село свое, ов же на купли своя:
- прочии же емше рабов его, досадиша им и убиша их.
- И слышав царь той разгневася, и послав воя своя, погуби убийцы оны и град их зажже.
- Тогда глагола рабом своим: брак убо готов есть, званнии же не быша достойни:
- идите убо на исходища путий, и елицех аще обрящете, призовите на браки.
- И изшедше раби они на распутия, собраша всех, елицех обретоша, злых же и добрых: и исполнися брак возлежащих.
- Вшед же царь видети возлежащих, виде ту человека не оболчена во одеяние брачное,
- и глагола ему: друже, како вшел еси семо не имый одеяния брачна? Он же умолча.
- Тогда рече царь слугам: связавше ему руце и нозе, возмите его и вверзите во тму кромешнюю: ту будет плачь и скрежет зубом:
- мнози бо суть звани, мало же избранных.
- Тогда шедше фарисее, совет восприяша, яко да обольстят его словом.
- И посылают к нему ученики своя со иродианы, глаголюще: учителю, вемы, яко истинен еси, и пути Божию воистинну учиши, и нерадиши ни о комже: не зриши бо на лице человеком:
- рцы убо нам, что ти ся мнит? достойно ли есть дати кинсон кесареви, или ни?
- Разумев же Иисус лукавство их, рече: что мя искушаете, лицемери?
- покажите ми златицу кинсонную. Они же принесоша ему пенязь.
- И глагола им: чий образ сей и написание?
- глаголаша ему: кесарев. Тогда глагола им: воздадите убо кесарева кесареви, и Божия Богови.
- И слышавше дивишася: и оставльше его отидоша.
- В той день приступиша к нему саддукее, иже глаголют не быти воскреснию, и вопросиша его,
- глаголюще: учителю, моисей рече: аще кто умрет не имый чад, поймет брат его жену его и воскресит семя брата своего:
- беша же в нас седмь братия: и первый оженься умре, и не имый семене, остави жену свою брату своему:
- такожде же и вторый, и третий, даже до седмаго:
- последи же всех умре и жена:
- в воскресние убо, котораго от седмих будет жена? вси бо имеша ю.
- Отвещав же Иисус рече им: прельщаетеся, не ведуще писания, ни силы Божия:
- в воскрение бо ни женятся, ни посягают, но яко ангели Божии на небеси суть:
- о воскреснии же мертвых несте ли чли реченнаго вам Богом, глаголющим:
- аз есмь Бог авраамов, и Бог исааков, и Бог иаковль? несть Бог Бог мертвых, но живых.
- И слышавше народи дивляхуся о учении его.
- Фарисее же слышавше, яко посрами саддукеи, собрашася вкупе.
- И вопроси един от них законоучитель, искушая его и глаголя:
- учителю, кая заповедь болши в законе?
- Иисус же рече ему: возлюбиши Господа Бога твоего всем сердцем твоим, и всею душею твоею, и всею мыслию твоею:
- сия есть первая и болшая заповедь:
- вторая же подобна ей: возлюбиши искренняго твоего яко сам себе:
- в сию обою заповедию весь закон и пророцы висят.
- Собравшымся же фарисеом, вопроси их Иисус,
- глаголя: что вам мнится о Христе? чий есть Сын? Глаголаша ему: давидов.
- Глагола им: како убо давид духом Господа его нарицает, глаголя:
- рече Господь Господеви моему: седи одесную мене, дондеже положу враги твоя подножие ногама твоима?
- аще убо давид нарицает его Господа, како Сын ему есть?
- И никтоже можаше отвещати ему словесе: ниже смеяше кто от того дне вопросити его ктому.
|
Выбор перевода и языка
|