Послание к Римлянам, глава 2
- Сего ради безответен еси, о! человече всяк судяй. имже бо судом судиши друга, себе осуждаеши. таяжде бо твориши судяй.
- Вемы же, яко суд Божии есть поистинне на творящих таковая.
- Помышляеши ли же сие, о! человече, судяй таковая творящым и творя сам таяжде, яко ты избежиши ли суда Божия,
- Или о богатстве благости его и кротости и долготерпении нерадиши, не ведый, яко благость Божия на покаяние тя ведет?
- По жестокости же твоей и непокаянному сердцу, собираеши себе гнев в день гнева и откровения праведнаго суда Божия,
- иже воздаст коемуждо по делом его.
- овым убо, по терпению дела благаго, славы и чести и нетления ищущым, живот вечный.
- а иже по рвению противляются убо истине, повинуются же неправде, ярость и гнев.
- Скорбь и теснота на всяку душу человека творящаго злое, иудеа же прежде и еллина.
- Слава же и честь и мир всякому делающему благое, иудееви же прежде и еллину.
- Несть бо на лица зрения у Бога.
- Елицы бо беззаконно согрешиша, беззаконно и погибнут. и елицы в законе согрешиша, законом суд приимут.
- не слышателие бо закона праведни пред Богом, но творцы закона, сии оправдятся.
- егда бо языцы, не имуще закона, естеством законная творят, сии, закона не имуще, сами себе суть закон.
- иже являют дело законное написано в сердцах своих, спослушествующеи им совести, и между собою помыслом осуждающым или отвещающым,
- в день, егда судит Бог тайная человеком, по благовестию моему, Иисусом Христом.
- Се ты иудей именуешися, и почиваеши на законе, и хвалишися о Бозе,
- и разумееши волю, и разсуждаеши лучшая, научаемь от закона,
- уповая же себе вожда быти слепым, света сущым во тме,
- наказателя безумным, учителя младенцем, имуща образ разума и истины в законе.
- научая убо инаго, себе ли не учиши,
- проповедая не красти, крадеши. глаголяи не прелюбы творити, прелюбы твориши. гнушаяся идол, святая крадеши.
- иже в законе хвалишися, преступлением закона Бога безчествуеши.
- Имя бо Божие вами хулится во языцех, якоже есть писано.
- Обрезание бо пользует, аще закон твориши. аще же закона преступник еси, обрезание твое необрезание бысть.
- Аще убо необрезание оправдание закона сохранит, не необрезание ли его во обрезание вменится,
- и осудит еже от естества необрезание, закон совершающее, тебе, иже писанием и обрезанием еси преступник закона.
- Не бо иже яве, иудей есть, ни еже яве во плоти, обрезание.
- но иже в тайне иудей, и обрезание сердца духом, не писанием: емуже похвала не от человек, но от Бога.
|
Выбор перевода и языка
|