Послание к Римлянам, глава 8
- Ни едино убо ныне осуждение сущым о Христе Иисусе, не по плоти ходящым, но по духу:
- закон бо духа жизни о Христе Иисусе свободил мя есть от закона греховнаго и смерти.
- Немощное бо закона, в немже немоществоваше плотию, Бог сына своего посла в подобии плоти греха, и о гресе осуди грех во плоти,
- да оправдание закона исполнится в нас, не по плоти ходящих, но по духу.
- Сущии бо по плоти, плотская мудрствуют. а иже по духу, духовная.
- Мудрование бо плотское смерть есть, а мудрование духовное живот и мир,
- зане мудрование плотское вражда на Бога: закону бо Божию не покаряется, ниже бо может.
- Сущии же во плоти, Богу угодити не могут.
- Вы же несте во плоти, но в дусе, понеже дух Божии живет в вас. Аще же кто духа Христова не имать, сей несть егов.
- Аще же Христос в вас, плоть убо мертва греха ради, дух же живет правды ради.
- Аще ли же дух воскресившаго Иисуса от мертвых живет в вас, воздвигии Христа из мертвых оживотворит и мертвенная телеса ваша, живущим духом его в вас.
- Темже убо, братие, должни есмы не плоти, еже по плоти жити.
- Аще бо по плоти живете, имате умрети, аще ли духом деяния плотская умерщвляете, живи будете:
- елицы бо духом Божиим водятся, сии суть сынове Божии:
- не приясте бо духа работы паки в боязнь, но приясте духа сыноположения, о немже вопием: Авва Отче.
- Самый дух спослушествует духови нашему, яко есмы чада Божия.
- Аще же чада, и наследницы: наследницы убо Богу, снаследницы же Христу, понеже с ним страждем, да и с ним прославимся.
- Непщую бо, яко недостойны страсти нынешняго времене к хотящей славе явитися в нас.
- Чаяние бо твари, откровения сынов Божиих чает:
- суете бо тварь повинуся не волею, но за повинувшаго ю, на уповании,
- яко и сама тварь свободится от работы истления в свободу славы чад Божиих.
- Вемы бо, яко вся тварь с нами совоздыхает и сболезнует даже доныне:
- не точию же, но и сами начаток духа имуще, и мы сами в себе воздыхаем, всыновления чающе, избавления телу нашему.
- Упованием бо спасохомся. упование же видимое, несть упование: еже бо видит кто, что и уповает?
- Аще ли, егоже не видим, надеемся, терпением ждем.
- Сице же и дух способствует нам в немощех наших: о чесом бо помолимся, якоже подобает, не вемы, но сам дух ходатайствует о нас воздыхании неизглаголанными.
- Испытаяй же сердца весть, что есть мудрование духа, яко по Богу приповедует о святых.
- Вемы же, яко любящым Бога вся поспешествуют во благое, сущым по предуведению званным:
- ихже бо предуведе, и предустави сообразных быти образу сына своего, яко быти ему первородну во многих братиях:
- а ихже предустави, тех и призва: а ихже призва, сих и оправда: а ихже оправда, сих и прослави.
- Что убо речем к сим, аще Бог по нас, кто на ны,
- Иже убо своего сына не пощаде, но за нас всех предал есть его, како убо не и с ним вся нам дарствует?
- Кто поемлет на избранныя Божия, Бог оправдаяй.
- Кто осуждаяй? Христос Иисус умерый, паче же и воскресый, иже и есть о десную Бога, иже и ходатайствует о нас.
- Кто ны разлучит от любве Божия, скорбь ли, или теснота, или гонение, или глад, или нагота, или беда, или мечь? якоже есть писано:
- яко тебе ради умерщвляеми есмы весь день: вменихомся якоже овцы заколения.
- Но во всех сих препобеждаем за возлюбльшаго ны.
- Известихся бо, яко ни смерть, ни живот, ни ангели, ни начала, ниже силы, ни настоящая, ни грядущая,
- ни высота, ни глубина, ни ина тварь кая возможет нас разлучити от любве Божия, яже о Христе Иисусе Господе нашем.
|
Выбор перевода и языка
|