Послание к Евреям, глава 6
- Темже оставльше начала Христова слово, на совершение да ведемся, не паки основание покаяния полагающе от мертвых дел, и веры в Бога,
- крещений учения, возложения же рук, воскресния же мертвых и суда вечнаго.
- И сие сотворим, аще Бог повелит.
- Невозможно бо просвещенных единою и вкусивших дара небеснаго, и причастников бывших духа святаго,
- и добраго вкусивших Божия глагола и силы грядущаго века,
- и отпадших, паки обновляти в покаяние, второе распинающих Сына Божия себе и обличающих.
- Земля бо пившая сходящий на ню множицею дождь и раждающая былия добрая оным, имиже и делаема бывает, приемлет благословение от Бога:
- а износящая терния и волчец непотребна есть и клятвы близ, еяже кончина в пожжение.
- Надеемся же о вас, возлюбленнии, лучших и придержащихся спсния, аще и тако глаголем.
- Не обидлив бо Бог, забыти дела вашего и труда любве, юже показасте во имя его, послуживше святым и служаще.
- Желаем же, да кийждо вас являет тожде тщание ко извещению упования даже до конца,
- да не лениви будете, но подражателе наследствующих обетования верою и долготерпением.
- Аврааму бо обетовая Бог, понеже ни единем имяше болшим клятися, клятся собою,
- глаголя: воистинну благословя благословлю тя и умножая умножу тя.
- И тако долготерпев, получи обетование.
- Человецы бо болшим кленутся, и всякому их прекословию кончина во извещение клятва.
- В немже лишше хотя Бог показати наследником обетования непреложное совета своего, ходатайствова клятвою:
- да двема вещьми непреложными, в нихже невозможно солгати Богу, крепкое утешение имамы прибегшии ятися за предлежащее упование,
- еже аки котву имамы души, тверду же и известну, и входящую во внутреннейшее завесы,
- идеже прдтеча о нас вниде Иисус, по чину мелхиседекову первосвященник быв во веки.
|
Выбор перевода и языка
|