Послание к Римлянам, глава 11
- Глаголю убо: еда отрину Бог люди своя? Да не будет. Ибо и аз Израильтянин есмь, от семене авраамля, колена вениаминова.
- Не отрину Бог людей своих, ихже прежде разуме. Или не весте, о илии что глаголет писание, яко приповедует Богови на Израиля, глаголя:
- Господи, пророки твоя избиша и олтари твоя раскопаша: и аз остах един, и ищут души моея, изяти ю.
- Но что глаголет ему Божественный ответ? Оставих себе седмь тысящ мужей, иже не преклониша колена пред ваалом.
- Тако убо и в нынешнее время останок по избранию благодати бысть.
- Аще ли по благодати, то не от дел: зане блть уже не бывает благодать. Аще ли от дел, ктому несть блть: зане дело уже несть дело.
- Что убо? Егоже искаше Израиль, сего не получи, а избрание получи. прочии же ослепишася,
- якоже есть писано: даде им Бог дух умиления, очи не видети и ушы не слышати, даже до днешняго дне.
- И давид глаголет: да будет трапеза их в сеть и в лов, и в соблазн и в воздаяние им:
- да помрачатся очи их еже не видети, и хребет их выну сляцай.
- Глаголю убо: еда согрешиша, да отпадут? Да не будет. Но тех падением спассение языком, во еже раздражити их.
- Аще ли же прегрешение их богатство мира, и отпадение их богатство языков: кольми паче исполнение их?
- Вам бо глаголю языком: понеже убо есмь аз языком апостол, службу мою прославляю.
- Аще како раздражу мою плоть, и спасу некия от них?
- Аще бо отложение их, примирение миру, что приятие, разве жизнь из мертвых?
- Аще ли начаток свят, то и примешение: и аще корень свят, то и ветви.
- Аще ли некия от ветвей отломишася, ты же, дивия маслина сый, прицепился еси в них, и причастник корене и масти маслинныя сотворился еси,
- не хвалися на ветви: аще ли же хвалишися, не ты корень носиши, но корень тебе.
- Речеши убо. отломишася ветви, да аз прицеплюся.
- Добре: неверием отломишася, ты же верою стоиши: не высокомудрствуй, но бойся.
- Аще бо Бог естественных ветвей не пощаде, да не како и тебе не пощадит.
- Виждь убо благость и непощадение Божие: на отпадших убо непощадение, а на тебе благость Божия, аще пребудеши в благости: аще ли же ни, то и ты отсечен будеши.
- И они же, аще не пребудут в неверствии, прицепятся: силен бо есть Бог паки прицепити их.
- Аще бо ты от естественныя отсечен дивия маслины, и чрез естество прицепился еси к добрей маслине: кольми паче сии, иже по естеству, прицепятся своей маслине?
- Не бо хощу вас не ведети тайны сея, братие, да не будете о себе мудри, яко ослепление от части Израилеви бысть, дондеже исполнение языков внидет,
- и тако весь Израиль спасется, якоже есть писано: приидет от сиона избавляяй, и отвратит нечестие от иакова:
- и сей им от мене завет, егда отиму грехи их.
- По благовествованию убо, врази вас ради: по избранию же, возлюблени отец ради.
- Нераскаянна бо дарования и звание Божие.
- Якоже бо и вы иногда противистеся Богови, ныне же помиловани бысте сих противлением:
- такожде и сии ныне противишася вашей милости, да и тии помиловани будут.
- Затвори бо Бог всех в противление, да всех помилует.
- о, глубина богатства и премудрости и разума Божия! яко неиспытани судове его, и неизследовани путие его.
- Кто бо разуме ум Господень, или кто советник ему бысть?
- Или кто прежде даде ему, и воздастся ему,
- Яко из того и тем и в нем всяческая. Тому слава во веки. Аминь.
|
Выбор перевода и языка
|