Послание к Римлянам, глава 10
- Братие, благоволение убо моего сердца и молитва, яже к Богу по Израили, есть во спасение.
- Свидетельствую бо им, яко ревность Божию имут, но не по разуму.
- Не разумеюще бо Божия правды и свою правду ищуще поставити, правде Божией не повинушася:
- кончина бо закона Христос, в правду всякому верующему.
- Моисей бо пишет правду юже от закона: яко сотворивый та человек жив будет в них.
- А яже от веры правда сице глаголет: да не речеши в сердцы твоем: кто взыдет на небо, сиречь Христа свести:
- или кто снидет в бездну, сиречь Христа от мертвых возвести.
- Но что глаголет писание? Близ ти глагол есть, во устех твоих и в сердцы твоем, сиречь глагол веры, егоже проповедаем:
- яко аще исповеси усты твоими Господа Иисуса, и веруеши в сердцы твоем, яко Бог того воздвиже из мертвых, спасешися:
- сердцем бо веруется в правду, усты же исповедуется во спасение.
- Глаголет бо писание: всяк веруяй в онь не постыдится.
- Несть бо разнствия иудееви же и еллину: той бо Бог всех, богатяй во всех призывающих его.
- Всяк бо, иже аще призовет имя Господне, спасется.
- Како убо призовут, в негоже не вероваша? Како же уверуют, егоже не услышаша? како же услышат без проповедающаго?
- Како же проповедят, аще не послани будут? Якоже есть писано: коль красны ноги благовествующих мир, благовествующих благая.
- Но не вси послушаша благовествования. Исаиа бо глаголет: Господи, кто верова слуху нашему?
- Темже убо вера от слуха, слух же глаголом Божиим.
- Но глаголю: еда не слышаша, Темже убо, во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их.
- Но глаголю: еда не разуме Израиль? Первый моисей глаголет: аз раздражу вы не о языце, но о языце неразумне прогневаю вас.
- Исаиа же дерзает и глаголет: обретохся не ищущым мене, явлен бых не вопрошающым о мне.
- Ко Израилю же глаголет: весь день воздех руце мои к людем непокоривым и пререкающым.
|
Выбор перевода и языка
|