Послание к Римлянам, глава 3
- Что убо лишшее иудею, или кая польза обрезания,
- Много, по всякому образу. первее бо, яко вверена быша им словеса Божия.
- Что бо, аще не вероваша нецыи, еда неверствие их веру Божию упразднит,
- Да не будет: да будет же Бог истинен, всяк же человек ложь, якоже есть писано: яко да оправдишися во словесех твоих, и победиши, внегда судити ти.
- Аще ли неправда наша Божию правду составляет, что речем, еда ли неправедн Бог наносяй гнев, по человеку глаголю.
- Да не будет: понеже како судити имать Бог миру,
- Аще бо истина Божия в моей лжи избыточествова в славу его, что еще и аз яко грешник осуждаюся,
- И не якоже хулимся, и якоже глаголют нецыи нас глаголати, яко сотворим злая, да приидут благая: ихже суд правн есть.
- Что убо, преимеем ли? Никакоже: предукорихом бо иудеи же и еллины вся под грехом быти,
- якоже есть писано. яко несть праведн никтоже:
- несть разумеваяи, и несть взыскаяй Бога:
- вси уклонишася, вкупе непотребни быша. несть творяй благостыню, несть даже до единаго.
- Гроб отверст гортань их, языки своими льщаху. яд аспидов под устнами их.
- ихже уста клятвы и горести полна суть.
- Скоры ноги их пролияти кровь:
- сокрушение и озлобление на путех их.
- и пути мирнаго не познаша.
- Несть страха Божия пред очима их.
- Вемы же, яко елика закон глаголет, сущым в законе глаголет: да всяка уста заградятся, и повинен будет весь мир Богови:
- зане от дел закона не оправдится всяка плоть пред ним. законом бо познание греха.
- Ныне же кроме закона правда Божия явися, свидетельствуема от закона и пророк.
- Правда же Божия верою Иисус Христовою во всех и на всех верующих: несть бо разнствия,
- вси бо согрешиша, и лишени суть славы Божия,
- оправдаеми туне благодатию его, избавлением, еже о Христе Иисусе,
- егоже предположи Бог очищение верою в крови его, в явление правды своея, за отпущение прежде бывших грехов,
- в долготерпении Божии, и в показание правды его в нынешнее время, во еже быти ему праведну и оправдающу сущаго от веры Иисусовы.
- Где убо похвала, отгнася. Которым законом? делы ли? Ни, но законом веры.
- Мыслим убо верою оправдатися человеку, без дел закона.
- Или иудеев Бог токмо, а не и языков? Ей, и языков:
- понеже един Бог, иже оправдит обрезание от веры и необрезание верою.
- Закон ли убо разоряем верою? Да не будет: но закон утверждаем.
|
Выбор перевода и языка
|