Послание к Евреям, глава 2
- Сего ради подобает нам лишше внимати слышанным, да не когда отпадем.
- Аще бо глаголанное ангелы слово бысть известно, и всяко преступление и ослушание првдное прият мздовоздаяние:
- како мы убежим, о толицем нерадивше спснии, еже зачало приемь глаголатися от Господа, слышавшими в нас известися,
- сосвидетелствующу Богу знаменьми же и чудесы, и различными силами, и духа святаго разделеньми, по своей ему воли?
- Не ангелом бо покори Бог вселенную грядущую, о нейже глаголем:
- засвидетелствова же негде некто, глаголя: что есть человек, яко помниши его? или сын человеческий, яко посещаеши и?
- умалил еси его малым нечим от ангел: славою и честию венчал еси его и поставил еси его над делы руку твоею,
- вся покорил еси под нозе его. Внегда же покорити ему всяческая, ничтоже остави ему непокорено. Ныне же не у видим ему всяческая покорена:
- а умаленаго малым чим от ангел видим Иисуса, за приятие смерти славою и чтию венчанна, яко да благодатию Божиею за всех вкусит смерти.
- Подобаше бо ему, егоже ради всяческая и имже всяческая, приведшу многи сыны в славу, началника спсния их страданьми совершити.
- И святяй бо и освящаемии, от единаго вси: еяже ради вины не стыдится братию нарицати их, глаголя:
- возвещу имя твое братии моей, посреде церкве воспою тя.
- И паки: аз буду надеяся нань. И паки: се, аз и дети, яже ми дал есть Бог.
- Понеже убо дети приобщишася плоти и крови, и той приискренне приобщися техже, да смертию упразднит имущаго державу смерти, сиречь диавола,
- и избавит сих, елицы страхом смерти чрез все житие повинни беша работе.
- Не от ангел бо когда приемлет, но от семене авраамова приемлет:
- отнюдуже должен бе по всему подобитися братии, да млстив будет и верен первосвященник в тех, яже к Богу, во еже очистити грехи людския.
- В немже бо пострада, сам искушен быв, может и искушаемым помощи.
|
Выбор перевода и языка
|